2024. őszi különszám: Ármány és szerelem a Fehér Házban
ITT vásárolhatsz termékeinkből

Csúcsokat dönt az internetes Rómeó és Júlia

2010. február 8. 11:11 The Daily Telegraph, MTI

Több mint húszmillió rajongója van már világszerte a Rómeó és Júlia szerelmére alapozó internetes Shakespeare-játéknak, amely marketingfogásból lett online kedvenccé.

Az "Ó Rómeó, miért vagy te Rómeó" elnevezésű internetes játékot eredetileg csak egy apró kampányfogásnak szánta a Shakespeare Country elnevezésű turisztikai oldal, és korántsem számítottak arra, hogy világszerte 22 millióan fognak rajongani érte.

A játékosoknak a Stratford-upon-Avon utcáin sétálgató Rómeó bőrébe kell bújniuk, hogy vaddisznókkal és csontvázakkal megküzdve rózsákat gyűjtsenek szívük hölgyének. A szerelmesek mellett pedig maga a bárd is feltűnik a játékban, hogy jelezze Rómeónak, mikor léphet új szintre.

A britek mintegy egyharmada próbálta már ki magát a hősszerelmes szerepében, és a felhasználók sorra küldik el barátaiknak és családtagjaiknak a játék linkjét. "Víruskampányt akartam indítani, de nem számítottam többre nagyjából 2,5 millió játékosnál" - mondta el az angol drámaíró warwickshire-i szülőhelyének népszerűsítéséért felelős Shakespeare Country honlap vezetője, Phil Hackett. "Azt hiszem, hogy a programozók jó munkát végeztek. Habár ezek rajzolt figurák, mégis azonnal felismerhetőek, és a környezetben is megtalálható az összes fontosabb helyszín, így a színház, a bárd szülőháza, és Anne Hathaway (Shakespeare felesége) háza is" - tette hozzá.

"Amióta tavaly májusban elindult a játék, azóta minden hónapban nagyjából negyedmillió új látogatónk van az oldalon, és az emberek jelentős százaléka gondolja úgy, hogy érdemes ellátogatni Shakespeare Countryba" - tette hozzá. "Ez a legnépszerűbb játék, amit valaha készítettünk" - mondta Stu Howart, a játékot készítő kokodigital vezetője.

Támogasd a Múlt-kor szerkesztőségét!

Miért támogassam a Múlt-kort?

2024. ősz: 1944 – A szégyen éve
Olvasta már a Múlt-kor
történelmi magazin
legújabb számát?

kedvezményes előfizetés 1 évre (5 szám)

Nyomtatott előfizetés vásárlása
bankkártyás fizetés esetén 20% kedvezménnyel.
Az éves előfizetés már tartalmazza az őszi különszámot.
12 450 ft 9 990 Ft
Digitális előfizetés vásárlása a teljes archívumhoz való hozzáféréssel 25% kedvezménnyel.
Az első 500 előfizetőnek.
20 000 ft 14 990 Ft

Játsszon!

Miről híresült el I. Miklós pápa?

Történelmi adattárak

Mi történt a szülinapomon?

Adja meg e-mail címét, és hetente megküldjük Önnek a Múlt-kor legjobb írásait!

Bezár