Szakemberekkel védenék a kulturális örökséget
2010. május 12. 08:41
A Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kara az ISES Alapítvány szervezésében 2010. szeptemberében "Kulturális örökség menedzsment és fenntartható fejlődés" címmel felsőfokú szakirányú képzést indít.
Korábban
A képzés célja: olyan sokoldalú elméleti és gyakorlati szakemberek képzése, akik a kulturális örökséget működő rendszerként szemlélik, azaz nemcsak annak védelmét, hanem fenntarthatóságát és hasznosítását is szem előtt tudják tartani.
Képzési modulok: kulturális örökség elmélete, örökség és társadalom, tárgyi örökség, szellemi és művészeti örökség, terepgyakorlat, idegen nyelvi terminológia, menedzsmentelmélet, finanszírozás és marketing, örökség-gazdaságtan és menedzsment globális kontextusban, örökség-digitalizálás, terület és településtervezés, a fenntartható fejlődés gazdasági, társadalmi és kulturális aspektusai, környezetvédelem és nemzetközi kapcsolatok, környezet és kulturális örökség értékelés
A képzés oktatói: örökségvédelmi szakemberek, közgazdászok, szociológusok, művészeti szakemberek, történészek, menedzserek, városfejlesztők, építészek, kulturális diplomaták (többek között Deme Péter, Fejérdy Tamás, Kerekes Sándor, Jelen János, Gaál Zoltán, Palánkai Tibor, Pusztay János, Lőrincz Zoltán, Bogyay Katalin, Laszlovszky József, Bassa Lia, Pallai Katalin, Tor Einar Fagerland, Gergely Zsolt, Laposa József, Herczeg Ágnes stb.)
Végzettség elnevezése: örökségmenedzser
A diplomát jegyző felsőoktatási intézmény: Budapesti Corvinus Egyetem Közgazdaságtudományi Kara
Elhelyezkedési területek: szakigazgatási szervek, önkormányzati intézmények, örökségi intézmények, idegenforgalmi és turisztikai szervezetek, szakmai civilszervezetek (NGO-k), minisztériumok, kamarák.
A bemenethez feltétel nélkül elfogadott alapszakok: a társadalomtudományi képzési terület alapképzési szakjai, gazdasági és műszaki tudományok szakjai
Fontos tudnivalók:
A képzési idő: 3+1 félév (3 félév képzés szakmai gyakorlattal + 1 félév kutatás és szakdolgozat írás)
A képzés helyszíne: Kőszeg, Európa-Ház, Chernel u. 14.. A Budapesti Corvinus Egyetem kihelyezett képzési központja
A képzés költségtérítéses: 250.000 Ft/félév (a költségtérítés az első 3 félévre vonatkozik)
A képzésre való jelentkezés határideje: 2010. augusztus 31.
Jelentkezési lap a www.ises.hu honlapról tölthető le
A képzésről további felvilágosítás kapható: dr. Bariska István programvezetőnél (Tel: 70-312-80-49, e-mail: oroksegmenedzsment(kukac)gmail.com)és Nagy Réka oktatásszervezőknél (Tel: 94-563-055, e-mail: oroksegmenedzsment(kukac)gmail.com)
Támogasd a szerkesztőségét!
történelmi magazin
legújabb számát?
kedvezményes előfizetés 1 évre (5 szám)
bankkártyás fizetés esetén 20% kedvezménnyel.
Az éves előfizetés már tartalmazza az őszi különszámot.
Az első 500 előfizetőnek.
1. Mezőgazdasági és ipari termelés, kereskedelem a középkorban és a kora újkorban
I. Gazdaság, gazdaságpolitika, anyagi kultúra, pénzügyi és gazdasági ismeretek
- Valóban összeomlott a holland gazdaság a 17. századi tulipánmánia után?
- Mekkora volt a 17. századi holland tulipánmánia okozta pénzügyi összeomlás?
- A légszennyezés már a középkorban is fenyegette az emberek egészségét
- A római maradványoktól a sártengerekig – milyen volt a középkor útjain közlekedni?
- Az EU középkori elődje: a Hanza-szövetség
- Többet dolgozunk, mint a középkori jobbágyok
- Az amerikai őslakosok tömeges pusztulása is hozzájárult a kora újkori „kis jégkorszakhoz”
- Létezett-e a középkorban „turkáló”?
- Hogyan lett a középkor a sajtkészítés virágkora?
- Alattvalói joviális öregúrként és zsarnokként egyaránt tekintettek Ferenc Józsefre 17:44
- Elkezdődött a nevezés a Kecskeméti Animációs Fesztiválra 14:20
- Nyugdíjba vonulás után is rendkívül népszerű maradt Both Béla 09:50
- Csaknem húsz évet kellett várni az Erzsébet híd újjáépítésére 09:05
- VIII. Henrik egyházszakadási törekvéseiért kis híján I. Jakab bűnhődött tegnap
- Vasmarokkal irányította Spanyolországot Francisco Franco tegnap
- Koncertjeinek bevételét gyakran fordította jótékony célokra Anton Rubinstein tegnap
- 10 meglepő tény a vasút történetéből tegnap