2024. őszi különszám: Ármány és szerelem a Fehér Házban
ITT vásárolhatsz termékeinkből

Így motorozott a magyar

2015. november 10. 12:11

A városligeti motorversenytől a motoros akrobatákig

Támogasd a Múlt-kor szerkesztőségét!

Miért támogassam a Múlt-kort?

2024. ősz: 1944 – A szégyen éve
Olvasta már a Múlt-kor
történelmi magazin
legújabb számát?

kedvezményes előfizetés 1 évre (5 szám)

Nyomtatott előfizetés vásárlása
bankkártyás fizetés esetén 20% kedvezménnyel.
Az éves előfizetés már tartalmazza az őszi különszámot.
12 450 ft 9 990 Ft
Digitális előfizetés vásárlása a teljes archívumhoz való hozzáféréssel 25% kedvezménnyel.
Az első 500 előfizetőnek.
20 000 ft 14 990 Ft
Városmajor utca 10., Méray Motorkerékpárgyár Rt. műhelye (1924)Ferenciek tere (Apponyi tér), balra a Veres Pálné utca torkolata. A Magyar Túraút motoros túraverseny startja. Oldalkocsis Scot motorkerékpáron 23-as számmal ifj. Fancsek Imre (1925)Ferenciek tere (Apponyi tér), a Magyar Túraút startja (1925)Ferenciek tere (Apponyi tér), dr Sztancsek János oldalkocsis FN motorkerékpárján a Magyar Túraút startjánál (1928)Motorkerékpáros a Bartók Béla (Horthy Miklós) út 17-19-nél található Szent Imre Kollégium (ma BME Baross Gábor Kollégium) előtt 1930-banSomogymegyei Automobil Club csillagtúrája, Harley-Davidson típusú oldalkocsis motorkerékpár (1930)Városliget, a Széchenyi-szigetre (Mezőgazdasági Múzeumhoz) vezető híd. Jobbra egy New Hudson 88E típusú, balra egy AJS típusú angol motorkerékpár (1930)Méray oldalkocsis motorkerékpár Mezőtúron (1930)Kaposvári kántortanító Gelett Herstal típusú oldalkocsis motorkerékpárjával (1934)Fehérvári út, távolban a katolikus templom látszik (1935)Pécs, Ferencesek utcája, háttérben a Ferences templom. Puch 250L típusú motorkerékpár (1935)Balatoni műút Lepsénynél, autósmementó (1935)Hajnóczy József (Bors) utca 6. (1936)Csepel WM 100 segédmotoros kerékpár (1939)Műegyetem rakpart, szemben a Közraktárak, Ardie VF 125 típusú német gyártmányú motorkerékpár (1940)Család a Csepel WM 100 segédmotoros kerékpáron (1943)Hősök tere, háttérben a Műcsarnok. A Motorsportszövetség és a Mogürt nemzetközi motorversenye (1949)Motorverseny a Városligetben (1949)Váci út a Balzac utcánál, háttérben a Lehel tér, Árpád-házi Szent Margit-templom. Csepel 100 típusú motorkerékpár (1949)Erzsébet királyné útja - Hermina (Május 1.) út sarok. Csepel 100-as motorkerékpár (1950)Kossuth Lajos utca, a Magyar utcától a Ferenciek tere (Felszabadulás tér) felé nézve (1952)Motortankolás a Szent Gellért téren (1955)Szentlőrinc, Erzsébet utca, a háttérben balra a Munkácsy Mihály utca, jobbra a Pécsi utca (1958)Pannonia 250 TLF motorkerékpár (1959)Az épülő Erzsébet híd a Petőfi tér felől nézve. Danuvia 125 típusú motorkerékpár (1963)Ötvenhatosok tere (Felvonulási tér), május 1-i felvonulás (1964)Berente, Hadak útja (26-os főút), háttérben a Borsodi Hőerőmű (1965)Lenin Kohászati Művek a Csermőkei út felől nézve (1965)Motoros akrobaták (1965)Népliget, Építők pálya, motoros akrobaták (1965)Hermina (Május 1.) út 45. Állami Szociális Otthon (ma Mozgássérült Emberek Rehabilitációs Központja) 1966-banDombóvár, Vörösmarty utca 1. Simson Star kismotorkerékpár (1972)Dombóvár, Riga-12 moped (1977)

Játsszon!

Miről híresült el I. Miklós pápa?

Történelmi adattárak

Mi történt a szülinapomon?

Adja meg e-mail címét, és hetente megküldjük Önnek a Múlt-kor legjobb írásait!

Bezár