Gulyás-party és naplemente: utazási szokásaink a második világháború után
Az 1945 utáni években az IBUSZ-nak köszönhetően kialakult országimázs turisták százezreit vonzotta hazánkba.
Az 1945 utáni években az IBUSZ-nak köszönhetően kialakult országimázs turisták százezreit vonzotta hazánkba.
Ha éppen nem világháborúk pusztítottak, elődeink is felkerekedtek, és felfedezték – elsősorban Európa – kulturális és természeti kincseit.
„A franciák azt mondják, hogy »elutazni annyi, mint meghalni egy kicsit«. Ezt sohasem hittem, mert szeretek utazni [...].
Az idén 120 éves IBUSZ több logót is használt hosszú története során, az alábbiakban ezeket mutatjuk be.
Hova és hogyan? Az előbbi kérdést kitörő lelkesedéssel, az utóbbit gyakran mély sóhajok közepette válaszolták meg az elmúlt évszázadok utazói.
Hangolódjunk mi is a „nagy utazásra”, helyezzük magunkat kényelmes bőrfotelbe és lapozzuk fel az IBUSZ-magazin 1927 és 1937 között kiadott lapszámait.
Idén 120 éves az IBUSZ, a magyar idegenforgalmi piac egyik legismertebb szereplője.
Bár a csillagokig még az IBUSZ-szal sem juthattak el az utasok, a vállalatot így is bátran sorolhatjuk a 20. század legnagyobb magyar „rekordereihez”.
120 éve a turizmus szolgálatában – Boldog születésnapot, IBUSZ!
Az IBUSZ-nak története kezdetétől fogva nem csupán feladata, de kötelessége is volt tájékoztatni a közönséget Magyarország turisztikai lehetőségeiről.
Többhetes gyógyüdülés, lovaglás a Hortobágyon, víkendezés a Balatonon – a 20. század hajnalán aki tehette, útnak indult.