Borotválkozó csecsemő és kokain a gyerek fogfájására – bizarr reklámplakátok a múltból
2016. november 24. 13:00
Nagy-Britanniában nemrég a reklámot felügyeletével foglalkozó médiahatóság, az Advertising Standards Authority betiltotta a Heinz babkonzerv reklámját, amelyben a szereplők hangszernek használták az üres konzervdobozokat. Az indoklás szerint a gyerekek elvághatják az ujjukat, ha utánozni próbálják a reklámban látottakat. A döntés sok olyan szülőt elháborított, akik úgy gondolják, a gyerekek nem tudnak felelősséget és önállóságot tanulni, ha a széltől is óvják őket. Azt azonban talán ők is túlzásnak tartanák, hogy néhány évtizeddel ezelőtt a reklámokban borotválkozás közben is ábrázolták a gyerekeket. Íme néhány hajmeresztő reklámplakát a múltból.
Korábban
Támogasd a szerkesztőségét!
történelmi magazin
legújabb számát?
kedvezményes előfizetés 1 évre (5 szám)
bankkártyás fizetés esetén 10% kedvezménnyel.
Az éves előfizetés már tartalmazza az őszi különszámot.
Az első 500 előfizetőnek.
- Ősszel nyílik meg a Néprajzi Múzeum új állandó kiállítása 11:20
- Súlyos taktikai vereségnek bizonyult az antant számára a gallipoli csata 09:50
- Megérzései segítették a modern régészet alapjait megteremtő Dörpfeldet 09:05
- A rádióban és a televízió képernyőjén is közönségkedvenc volt Zenthe Ferenc tegnap
- A köztudattal ellentétben erősítette II. András politikáját az Aranybulla tegnap
- Megfejtették a papírusztekercsek tartalmát, melyből kiderült, hol temették el Platónt tegnap
- Az 1848–49-es forradalom és szabadságharchoz kapcsolódó emlékhelyeket keresnek tegnap
- A húsvéti felkelés az első lépést jelentette az ír függetlenség felé tegnap